6th Gen Subaru Impreza Forum banner

2024+ Subaru Impreza Modificaties

1 reading
55K views 93 replies 30 participants last post by  JPN  
#1 · (Edited by Moderator)
Image

Als het om de Impreza gaat, heeft deze een lange geschiedenis van modificatie door liefhebbers overal.

Als je je Impreza gaat halen en van plan bent deze te modificeren, wat ben je dan van plan te doen? Is het zoiets als nieuwe wielen/banden? Of een wrap? Of prestatie-upgrades?

Voeg hier je plannen toe en laten we kijken wat iedereen denkt.

#3 ·
View attachment 130
Hallo! Net de 17 Impreza van mijn vrouw ingeruild voor een 24 RS. Plannen zijn om PPF voor de voorkant en donkere tint te doen om te beginnen! Ik kan niet wachten om deze groep te zien groeien!
Gefeliciteerd met je RS @Jayseehamilton en welkom op het forum! Goede keuze om voor PPF en raamfolie te gaan. Hoe donker ga je de ramen laten tinten? Wat heeft jou en je vrouw overtuigd om de 2017 Impreza in te ruilen?

#5 ·
Image
Heb mijn 21 Sport 5 versnellingen ingeruild voor de 24 RS. Heb het een paar dagen later keramisch laten coaten, ben van plan om ook snel tinten te laten aanbrengen en daarna de regenbeschermers. Ik moet ook een sleepoogplaatbevestiging vinden die compatibel is met deze auto, omdat ik het mezelf deze keer niet kan aandoen om mijn voorbumper te boren.

#7 ·
View attachment 135 Heb mijn 21 Sport 5 versnellingen ingeruild voor de 24 RS. Heb hem een paar dagen later keramisch laten coaten, ben van plan om binnenkort ook tinten en dan de regenbeschermers te laten doen. Ik moet ook een sleepoogplaatbevestiging vinden die compatibel is met deze auto, omdat ik het mezelf deze keer niet kan aandoen om mijn voorbumper te boren.
Wat voor soort keramische coating heb je voor je auto gebruikt?

#11 ·
Nou, dit is ongeveer de kleinste aanpassing die je kunt doen aan de '24 Impreza, maar ik kan bevestigen dat de CarQiWireless muntenhouder ter vervanging van het zekeringpaneel onder het verlichtingswiel inderdaad past. Ik wed op het huis, $9,00, omdat ik dacht dat het zou 😂 Perfecte kleur en plasticnerf passen ook.

Dit is iets dat ik jammer vond om te verliezen, hoe klein het ook mag zijn, toen ik mijn 2021 Impreza Sport inruilde, omdat ik er nog geen kon vinden voor de 2024. Ik heb het al besteld en nu in mijn auto geplaatst. Bedankt hiervoor!

#13 ·
Image
Dit is hoe mijn RS er momenteel uitziet na het voltooien van alle (alleen visuele) aanpassingen die ik wilde doen. Volledige tint - 35% voor, 20% achter, regenbeschermers, keramische coating en (niet afgebeeld) STI-merk deurbeschermers. Het enige dat nog moet gebeuren, is de kentekenplaat op de trekhook monteren als ik een houder heb gevonden die compatibel is. Ik denk dat ik de achteruitrijlichten en achterste richtingaanwijzers, evenals de achterste kentekenplaatlampen, wil vervangen door LED's, aangezien dat de enige lichten zijn die nog geen LED zijn.

#14 ·
View attachment 152

Dit is hoe mijn RS er momenteel uitziet na het voltooien van alle (alleen visuele) aanpassingen die ik wilde doen. Volledige tint - 35% voor, 20% achter, regenbeschermers, keramische coating en (niet afgebeeld) STI-merk deurcupbeschermers. Het enige dat nog gedaan moet worden, is de kentekenplaat op de trekhook monteren zodra ik een compatibele houder heb gevonden.

Ik denk dat ik de achteruitrijlichten en achterste richtingaanwijzers, evenals de achterste kentekenplaatlampen, wil verwisselen naar LED's, aangezien dat de enige lichten zijn die nog geen LED zijn.
Laat het me weten wanneer je een compatibele trekhookbevestiging vindt. Ik heb er nog geen gevonden.

#17 ·
Ziet er goed uit! Door al deze Impreza's van de 6e generatie te zien worden afgeleverd, schop ik mezelf een klein beetje omdat ik er niet een heb geprobeerd voordat ik mijn 2024 Crosstrek kocht. Ik had vroeger een Impreza hatchback uit 2019 die ik inruilde voor een Crosstrek uit 2021 omdat ik het fijn vond dat de Trek in Japan werd gemaakt, omdat de Impreza dat niet was, en ik dacht dat de Crosstrek daardoor beter aanvoelde. Nu de Impreza weer in Japan wordt gemaakt, wou ik dat ik hem nog een kans had gegeven.

Maar ik ben nog steeds dol op mijn Crosstrek.

#19 ·
OEM spatlappen, winddeflectors, moonroof deflector, deurklinkbeschermers toegevoegd en open dwarsbalken zwart geschilderd. Volgende wordt raamtint, en proberen om volledige vervangende emblemen te vinden. Alles wat ik nu kan vinden zijn vinyl overlays, maar ik hield van de volledige vervangende impreza 'i' emblemen van molded innovations die ik kreeg voor mijn 2020 impreza. Ook de Subaru en Impreza kofferbak emblemen verwijderd. Ik denk dat ik het zo laat of de zwart gemaakte versies van de Subaru imreza
Image

Image

Image

Image

#20 ·
Oem spatlappen, winddeflectors, moonroof deflector, deurklink cup beschermers toegevoegd en open dwarsbalken zwart geschilderd. Volgende wordt raamtint, en proberen om een aantal volledige vervanging emblemen te vinden. Alles wat ik nu kan vinden is vinyl overlays, maar ik hield van de volledige vervanging impreza 'i' emblemen van gegoten innovaties die ik kreeg voor mijn 2020 impreza. Ook debadged de Subaru en Impreza kofferbak emblemen. Ik denk dat ik het zo laat of de zwart gemaakte versies van de Subaru imreza View attachment 163
View attachment 165
View attachment 164
View attachment 162
Ziet er erg mooi uit! Ik vind het mooi hoe de verf uitpakte op je dwarsbalken. Ik moet dat misschien overwegen.

#28 ·
Heeft iemand al geprobeerd om te installeren of te bevestigen of de LED-achterlichtinstallatie voor de CrossTrek ook op de Impreza werkt? Het kleine, gloeilamp-zijlicht is erbarmelijk.

De paneelstekker is aanwezig, maar zitten de bedrading en de stekker daar ook verstopt? Subaru parts vermeldt de Impreza niet als compatibel, maar ik vermoed dat dit mogelijk verouderd is.

Zag gisteren deze YouTube-video en het ziet eruit als een verrassend eenvoudige upgrade en installatie als de bedrading er is.

#29 ·
Is er al iemand die geprobeerd heeft om de LED-achterlichtinstallatie voor de CrossTrek te installeren of te bevestigen of deze ook op de Impreza werkt? Het kleine, gloeiende zijlicht is erbarmelijk.

De paneelstekker is aanwezig, maar zit de kabelboom en de stekker daar ook weggestopt? Subaru Parts vermeldt de Impreza niet als compatibel, maar ik vermoed dat dit achterhaald zou kunnen zijn.

Zag gisteren deze YouTube-video en het ziet eruit als een verrassend eenvoudige upgrade en installatie als de bedrading er is.
Ik heb dat kleine afdekkapje van mijn '24 RS gehaald en gezocht en gezocht en zag geen kabelboom die eruitziet als die in de video, noch een andere ongebruikte of reserve kabelboom. Ik zag alleen een brede die naar de achterklepslotknop gaat (waarvan ik aanneem dat deze ook voor de achteruitrijcamera wordt gebruikt) en twee andere kleine kabelbomen voor de kentekenplaatverlichting. Het lijkt erop dat dit mogelijk niet is overgenomen van de Crosstrek.

#34 · (Edited)
View attachment 191

Ik ga dit erin stoppen en kijken of het genoeg is.
Vandaag geleverd en geïnstalleerd, perfecte OEM-pasvorm, duurt ongeveer een minuut om aan te sluiten en te spelen, gemakkelijk 5x de lichtopbrengst van de standaard gloeilamp. Blij dat ik de batterijgevoede pucks niet als work-around op de binnenkant van de achterklep nodig heb. Deze goedkope upgrades/modificaties zijn leuk! Ik ben dol op deze auto.
Image

Ik wil ook bevestigen dat deze middenconsole-organizer perfect past, dit vorige week "geïnstalleerd".

#39 ·
Net een Auto stop eliminator besteld, komt begin volgende week aan. Ik kijk er zo naar uit!

Kan de link nog niet plaatsen (beperkingen voor beginners), maar de website is ....autostopeliminator . com. Als je geïnteresseerd bent, bestel dan gewoon die voor de 2024 Crosstrek, want hun klantenservice bevestigde dat het hetzelfde artikel is.
Omg ja! Bedankt! Ik kan de automatische stop niet uitstaan!

#44 ·
Image

Image

Hier is mijn basis voor 2024. Mijn uiteindelijke doel is RS-veren en -schokdempers, en stabilisatorstangen. RS-verwarmde stoelen (en middenconsole!) en RS-mistlampenset (met werkende mistlichtschakelaar ingebouwd in de stuurkolom). Ik hoef alleen maar te wachten tot iemand zijn RS total loss rijdt! (De winter komt eraan... mijn portemonnee is er klaar voor!)

Het saffierblauw schittert echt in het zonlicht. Het is jammer dat Subaru geen betere foto voor de website heeft gemaakt, ik denk dat meer mensen deze kleur zouden hebben gekocht. Als het ook maar een beetje bewolkt is, is de schoonheid van deze kleur verborgen en ziet het er gewoon "donkerblauw" uit. De glans in de lak heeft dat zonlicht nodig.

#69 ·
Heb mijn 2024 RS en heb hem alleen gechipt (rocket chip). Ik wil de komende weken kijken naar een Nameless performance axle back uitlaat 5" demper delete.
Een beetje laat om te reageren, maar ik heb net een 24 RS opgehaald. Benieuwd hoe de chip het deed, want ik wil er een halen... Ik kijk ook naar de naamloze uitlaten, is dat goed bevallen als je hem hebt gekregen?

#48 ·
Ik haat het om die kerel te zijn, maar die Rocket Chip-dinges doet niet eens iets. Uit de wereld van de autosport komend, kan ik u uit de eerste hand vertellen dat deze beweringen ongelooflijk zijn. Het is onmogelijk dat iemands voertuig zoveel winst maakt voor zo weinig geld. In het beste geval is het een OBD2-scantool. In het slechtste geval veroorzaakt het meer schade dan het goed doet.
Image

#50 ·
Dank u, dan laat ik het maar liggen. Ga naar Cobb.
Cobb doet helemaal geen NA-afstellingen, en daar is een goede reden voor. Prestatieverhogingen voor moderne, niet-turbo kleine motoren zijn uiterst beperkt. Om meer vermogen te genereren, heeft een motor meer lucht en meer brandstof nodig, je kunt meer brandstof in kaart brengen (totdat je de injectoren maximaal benut), maar je hebt echt een turbo nodig om meer lucht toe te voegen, oftewel boost. Een minder restrictieve inlaat en een vrij stromende uitlaat kunnen een verschil maken, maar tegenwoordig is dat verschil meestal vrij klein, omdat moderne inlaat- en uitlaatsystemen over het algemeen vrij efficiënt zijn om de MPG-cijfers te verhogen. Vroeger gaven mensen veel geld uit aan het plaatsen van nokkenassen, uitlaten en inlaatsystemen op de oude GC8 impreza's voordat de WRX naar Noord-Amerika kwam... en we hebben het over 8 tot 10 duizend dollar, gecorrigeerd voor inflatie, om 20-25 pk meer te genereren, vaak met een verlies aan koppel bij lage toerentallen om die cijfers te halen (ze klonken wel gaaf).

Ik zou graag verrast worden, maar aftermarket performance support die geen snake oil is (zoals "cold air" inlaatsystemen die de prestaties daadwerkelijk verminderen) zal erg beperkt zijn.

#53 ·
Heb net een paar Subaru-plasverlichting gekregen die op de bodem van het deurpaneel geïnstalleerd zouden moeten worden als cadeau. Helaas lijkt het erop dat de 2024 Impreza Sport geen huidige plasverlichting heeft of een locatie in het deurpaneel om ze later toe te voegen. Nu moet ik het deurpaneel eraf halen om überhaupt te zien of de stekker aanwezig is of niet, voordat ik in het paneel ga snijden om deze lampen te installeren.

#54 ·
Net een paar Subaru-plaslichten ontvangen die bedoeld zijn om als cadeau aan de onderkant van het deurpaneel te worden geïnstalleerd. Helaas lijkt het erop dat de 2024 Impreza Sport geen huidige plaslichten heeft of een locatie in het deurpaneel om ze later toe te voegen. Nu moet ik het deurpaneel eraf halen om te zien of de stekker aanwezig is of niet, voordat ik in het paneel ga snijden om deze lampen te installeren.
De plaslichten zitten als optie in de spiegels. Subaru Auto-Dimming buitenspiegelglas met naderingslicht voor links en rechts - J201SFN000 | Subaru Parts Pros